طراحی سایت در گیلان – چرا باید برای کسب و کار خود یک وبسایت داشته باشیم؟

حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از نوع آن، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن کسب و کار داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وب سایت آنها بازدید می کنند.

اگر کسب و کار دارید و وب سایت ندارید، احتمالاً فرصت های تجاری خود را از دست داده اید. از یک وب سایت می توان برای انجام انواع استراتژی های بازاریابی برای کمک به رشد کسب و کار خود استفاده کرد.

با زندگی در دنیای دیجیتال، یک وب سایت برای هر کسب و کاری مهم است. تبلیغات اینترنتی نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات دامنه وسیع تری دارد. وب سایت شما نمونه کار آنلاین شرکت شما است. شما می توانید کسب و کار خود را در اینترنت از طریق سایت های شبکه های اجتماعی، انجمن ها و برنامه های تبلیغاتی PPC تبلیغ کنید.

داشتن یک کسب و کار آنلاین قوی، به‌ویژه یک وب‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. بله، کیفیت وب سایت شما بر نتایج تأثیر می گذارد، اما هدف این مقاله تأکید بر اهمیت اطمینان از داشتن وب سایت است.

در اینجا مهمترین دلایلی که باید کسب و کار شما یک وب سایت داشته باشد را با هم مرور میکنیم:

مشتریان شما از شما انتظار دارند که یک وب سایت داشته باشید

مشتریان شما از شما انتظار دارند که یک وب سایت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار خود داشته باشید.  به این ترتیب، برای شما، وب سایت شما می تواند به ایجاد کسب و کار شما، افزایش ارزش یادآوری برند، افزایش تعامل مشتری و مخاطبان هدف، و همچنین ارائه پیام های بازاریابی قوی تر کمک کند.

اعتبار

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید، افزایش اعتبار سازمان است.  به احتمال زیاد چندین ارائه دهنده، خدمات مشابهی را به شما ارائه می دهند، یکی از راه‌هایی که می‌توانید بین آن ها تمایز ایجاد کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید این است که وب‌سایتی داشته باشد و اطلاعات را با کیفیت و به وضوح به شما منتقل می کند.

حتما بخوانید:  عوامل یک کمپین تبلیغاتی موفق

بدون وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند.  داشتن یک وب سایت فرصتی است برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی و ایجاد آرامش به مردم که شما یک برند واقعی هستید.

نام تجاری

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید، نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان احتمالی است.  با مشخص کردن اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را نمایندگی می کنید و چه چیزی را مطرح می کنید، شانس خرید مشتریان از شما را افزایش می دهید.

این نیز چیزی است که می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند.  بدون یک وب سایت، انجام این کار می تواند فوق العاده چالش برانگیز باشد زیرا مردم نمی توانند به راحتی اطلاعات با کیفیت و قابل اعتماد در مورد کسب و کار شما را پیدا کنند.

هدایت کردن مشتریان

شاید یکی از جذاب ترین دلایل برای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این باشد که می تواند شانس شما را برای به دست آوردن مشتری افزایش دهد.

هنگامی که مردم شما را آنلاین پیدا کردند، به محصول یا خدمات شما علاقه مند شدند و خواستند بیشتر بدانند، به لطف اطلاعات موجود در وب سایت شما، می دانند چگونه با شما تماس بگیرند.  حتی اگر وب‌سایت‌ها هزینه دارند، اما در صورت استفاده صحیح، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.

ترافیک ارگانیک

هنگامی که آنلاین هستید و یک وب سایت بهینه شده برای سئو دارید، شانس حضور در نتایج جستجوی گوگل را خواهید داشت.  این به این معنی است که وقتی مردم در جستجوی یک محصول یا خدمت هستند، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما در نتایج نشان داده شود.  این به شما این فرصت را می دهد که مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.

به روز رسانی ها و اطلاعیه ها

از آنجایی که وب سایت شما 24/7 است، ارسال به روز رسانی ها و اطلاعیه ها برای مشتریان آسان است.  این راهی است که آنها را در مورد هر کاری که انجام می دهید به روز نگه دارید.

بازاریابی دیجیتال

اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) برای افزایش فروش و رشد کسب و کار خود استفاده کنید، احتمالاً می خواهید ترافیک را به یک وب سایت یا صفحه فرود هدایت کنید.  برای انجام این کار به طور موثر، باید از اطلاعات آنالیزی وب سایت خود استفاده کنید تا بتوانید مشتریان بل القوه را شناسایی کنید و در تبلیغات خود از آن اطلاعات استفاده کنمید تا بهرین بازگشت سرمایه را از تبلیغات خود داشته باشید، بنابراین بهتر است وب سایت خود را زودتر راه اندازی کنید، حتی اگر در حال حاضر قصد ندارید تبلیغات را اجرا کنید.

حتما بخوانید:  برنامه ریزی برای موفقیت در اینستاگرام (بخش اول)

سایت ها همیشه برای کمک به مشتریان شما در دسترس هستند

وب سایت ها برای مشاغل کوچک اهمیت بیشتری دارند.  وب سایت ها همیشه در دسترس مشتریان شما هستند تا بتوانند به صورت آنلاین از شما خرید کنند. در نتیجه، مشتریان و مشتریان بالقوه شما ممکن است از سایت شما بازدید کنند تا در مورد محصولات و خدمات جدید و آینده شما که برای آنها مناسب است آشنا شوند.

استراتژی های بازاریابی زیادی وجود دارد که می توانید برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کار خود از آنها استفاده کنید. همه استراتژی های بازاریابی آنلاین موثر بودنشان را ثابت کرده اند.  اینکه کدام را انتخاب می کنید بستگی به نوع کسب و کار شما دارد.

با پاسخ به سوالات متداول در زمان صرفه جویی کنید

آیا برای پاسخ دادن به سوالات یکسان برای هر یک از مشتریان خود وقت صرف می کنید؟

با یک وب سایت می توانید پاسخ سوالات متداول را در وب سایت خود بیابید، این امر باعث صرفه جویی در وقت شما و مشتری شما می شود.

همچنین می توانید لینک های این صفحات را ایمیل کنید.  مشتریان شما از دانشی که به آنها ارائه می کنید قدردانی خواهند کرد.

داشتن وب سایت به دلیل کمتر شدن وقت گذرانی مردم در رسانه های اجتماعی ضروری است

اگر فکر می کنید داشتن یک صفحه در شبکه های اجتماعی برای جذب مشتریان جدید کافی است، دوباره فکر کنید. داشتن یک صفحه فیس بوک مانند هر کسب و کار دیگری کافی نیست. فیس بوک ادعا می کند که در سال 2018، مردم 50 میلیون ساعت کمتر از سال گذشته در فیس بوک سپری کردند. بنابراین، اکنون بسیاری از شرکت ها به جای اتکای صرف به شبکه های اجتماعی، به ساخت وب سایت می پردازند. در حالی که کسب‌وکارها در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی احتمالاً رشد می‌کنند، فقط بانکداری بر روی آن‌ها می‌تواند اشتباه بزرگی باشد که در سال‌های آینده هزینه بر خواهد داشت.

حتما بخوانید:  بالا بردن فروش سایت با بهینه سازی نرخ تبدیل

نتایج جستجو با یک وب سایت  (SEO)

اگر شما یک وب سایت حرفه ای دارید، موتورهای جستجو ترجیح می دهند در صدر کسب و کار شما قرار گیرند. 93 درصد از ترافیک وب از موتورهای جستجو می آید، نه فقط بر اساس نام تجاری، بلکه بر اساس دسته بندی یا کلمات کلیدی.  اگر یک وب سایت توسعه دهید و وب سایت خود را برای رتبه بندی کلمات کلیدی برای محصولات و خدماتی که خدمات می فروشند بهینه سازی کنید، می توانید ترافیک، سرنخ ها و فروش بیشتری را از وب سایت خود نسبت به موتورهای جستجو ایجاد کنید.

نتیجه

امروزه وب سایت ها برای تجارت ضروری شده اند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قویاً توصیه می‌کنم یک سایت برای خود ایجاد کنید.  شما می توانید در طول زمان آن را بهبود ببخشید، اما نکته کلیدی این است که شروع کنید.

استان گیلان به دلیل آب و هوای مطبوع و گردشگری بودن دارای پتانسیل بالایی در حوزه کسب و کارهای آنلاین میباشد. طراحی سایت در گیلان مانند سایت های فروشگاهی جهت فروش بدون واسطه محصولات خود مانند چای، برنج، مرکبات و … به سراسر کشور یا فروش صنایع دستی خود و معرفی هنرهای محلی به دیگران یا ارائه و معرفی خدمات خود مانند اجاره ی ویلا، بومگردی و معرفی جاذبه های گردشگری به تمام کسانی که میخواهند به استان گیلان سفر کنند.

دیگر وقت آن رسیده تا با طراحی وب سایت، شما هم کسب و کار خود را در فضای اینترنتی، در دسترس عموم قرار دهید. گروه بازاریابی کوشا با افتخار این اطمینان را به شما می دهد که قدم به قدم در کنار شما خواهد بود، یک تیم با تجربه و متخصص و متعهد در کنار شماست، برای عملی شدن ایده هایتان تنها یک تماس فاصله دارید

چهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کار های ما از صفحه خدمات طراحی سایت دیدن فرمایید.

 

 

/تیم تولید محتوا گروه بازاریابی کوشا/