تبلیغات یعنی دیده شدن ، ما کمک میکنیم تا بهتر دیده شوید

لوگوی شما ، برند شما را مورد اعتماد می کند

لوگو شما تنها سرمایه به جا مانده در ذهن مخاطبان از برند شما است. طراحی لوگو بر مبنای اصول برندسازی ، برند را معتبر تر نشان می دهد و باعث افزایش اعتماد مخاطبان هدف می شود.

ساخت لوگو بدون توجه به قوانین برندسازی ، قطعا هدر دادن منابع مالی است.

ساخت آرم در گروه ما به شیوه ای کاملا حرفه ای و متمایز انجام می شود.

 اعتقاد ما خلق نماد بصری برند تنها با بکارگیری اصول زیبا شناختی شکل نمیگیرد و نیازمند یک دید استراتژیک و علمی است که بتوان راهکارهایی موثر و کارآمد برای هویت برند ارایه داد.

 
img
چرا طراحی لوگو اصولی؟
لوگوی اصولی به خاطر می ماند و به سرعت قابل یادآوری است. تولید کالای متمایز و با کیفیت، موضع گیری در بازار، برنامه های مارکتینگ، توزیع مناسب، کمپین های یادآوری و … همه و همه برای برآورده شدن تنها یک موضوع در تلاشند. آن هم تثبیت نام تجاری در ذهن مخاطبان هدف. نداشتن نام خوب برای برند و نماد بصری قدرتمند، می تواند فضا را به نفع رقبای برند تغییر داده و برند را متحمل هزینه های سنگین بازاریابی کند.
علم برندینگ، تعیین کننده در طراحی لوگو
بدون شک در دنیای شلوغ تبلیغات امروز، ایجاد تمایز برای برند همان شاه کلید موفقیت است. پس راه های ایجاد تمایز در برند بدون توجه به جوهره برند، صفت مشخصه برند، رقبای برند، مخاطبان برند و … عملا شکست خورده است. ما برای طراحی نشان تجاری این موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار می دهیم.
طراحی ست اداری
اوراق و ست اداری به مجموعه اسنادی از قبیل سربرگ، کارت ویزیت، انواع پاکت نامه و ... اطلاق می شود. در کنار آن ها، مواردی همچون کاغذ یادداشت، اوراق مالی و اداری مانند: فاکتور، قبض، کاردکس و فرم های داخلی کارت های پرسنلی، لیبل و ... می توانند جایگاه داشته باشند .

انواع طراحی آرم و لوگو

طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
مونوگرام
مونوگرام
طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود. طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
پیکتوگرام
پیکتوگرام
پیکتوگرام لوگو نوشتاری است، به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
لوگوتایپ
لوگوتایپ
لوگوتایپ را لوگو ترکیبی می‌گویند، یعنی از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارآمدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش

از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید