[ad_1]

در این مقاله ما راهکارهای دریافت ترافیک رایگان برای سایت را بررسی می کنیم.

به عنوان بازاریاب وقت و انرژی زیادی برای سئو صرف می‌کنیم.

با توجه به اینکه گوگل در هر ثانیه  بیش از ۶۶۰۰۰ جستجو دارد، انجام ندادن سئو احمقانه خواهد بود.

اما وقتی که بیشتر به آن دقت می کنیم، گوگل و دیگر موتورهای جستجو فقط یکی از راههای کشاندن ترافیک به سایت ما است.

در حقیقت بسته به مخاطب هدف و رقابت، گوگل ممکن است بهترین منبع ترافیک شما نباشد.

به  Upworthy به عنوان مثال بنگرید.

این سایت برای به اشتراک گذاری ویدیو های وایرال حس خوب مشهور است و تقریباً ۴۳% ترافیک خود را از شبکه های اجتماعی و کمتر از ۱۹ درصد را از جستجو به دست می‌آورد.

گروه های مصرف کنندگان به اشکال متفاوتی از اینترنت استفاده می کنند.

برخی دوست دارند محتوای شان را از دوستان یا تاثیرگذاران شبکه های اجتماعی دریافت کنند.

تعداد کمی به خبر گذاریهای مطمئن خود وابسته اند تا به آنها بگویند چه مطالبی را بخوانند.

دیگران از یک موتور جستجوی جایگزین مانند یوتیوب یا حتی فیسبوک استفاده می کنند.

برای اثبات اینکه شما فقط به گوگل برای هدایت ترافیک به سایت خود نیاز ندارید در اینجا راهکارهای دریافت ترافیک رایگان که می‌توانند بازدیدهای سایت شما را افزایش دهند ارائه شده است.

  • یک کانال یوتیوب بسازید

  • در شبکه های اجتماعی چت کنید

  • با تاثیرگذاران شریک شوید

  • از مشترکین ایمیلی خود بهره ببرید

  • در انجمن ها و سایت های پرسش و پاسخ کمک بدهید

  • از پست مهمان بهره ببرید

۱) یک کانال یوتیوب بسازید

یوتیوب در هر ماه ۱٫۵ میلیارد کاربر فعال دارد که آن را دومین پلتفرم اجتماعی بزرگ جهان ساخته است.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگاندقت شود که این آمار مربوط به سال ۲۰۱۷ می باشد

با بیش از ۳۰ میلیون کاربر که هر روز وارد یوتیوب می شوند تا جمعاً ۵ میلیارد ویدیو را تماشا کنند.

این اعداد بسیار بزرگ هستند.

با این وجود این ارقام هنوز هم رقیب گوگل نمی شوند که در هر روز در حدود ۳٫۵ میلیارد جستجو دارد.

بنابراین چگونه می توانید بخش کوچکی از ترافیک را از یوتیوب بگیرید که می توانستید از گوگل بگیرید؟

زیبایی یوتیوب این است که به شما اجازه می دهد ویدئوها را به اشتراک بگذارید.

در حالی که گوگل ویدیوهای یوتیوب را به عنوان بخشی از فهرست نتایج خود نشان می دهد (البته گوگل خود صاحب یوتیوب است) نتایج تقریباً یکسان نیستند.

به منظور جذاب بودن و دسترسی به عاشقان ویدیو شما نیاز دارید که محتوای یوتیوب تولید کنید.

از آنجا که یوتیوب بیشتر به افراد بین ۱۸ تا ۴۹ سال در مقایسه با هر شبکه کابلی دیگر دسترسی دارد، این در صورتی درست است که شما برای نسل های جوان تر بازاریابی می کنید.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

رابطه عاشقانه نسل زد یا نسل اینترنت (Generation Z) با یوتیوب بسیار عمیق است.

در حقیقت ۵۰ درصد نسل اینترنتی ها، به AdWeek گفتند که آنها بدون یوتیوب قادر به زندگی نخواهند بود.

آنها همچنین دلیلش را به اشتراک گذاشتند.

برای نسل اینترنت یوتیوب بیشتر از یک سایت به اشتراک گذاری ویدئو است.به دلایلی که به یوتیوب مراجعه می کنند نگاه کنید:

اگر علاقه به ویدیو نسل اینترنت، وقتیکه پیرتر می شوند و تصمیمات خرید جدید را شروع می کنند ادامه یابد، این احتمالاً یک بازبینی بزرگ برای بازاریابی در سالهای آتی خواهد بود.

آپلود کردن ویدیو ها در یوتیوب به شما اجازه می دهد در مقابل مشتری هایی ظاهر شوید که از این سایت مانند یک موتور جستجوی سنتی استفاده می کنند.

سپس با لینک های که در جای مناسب قرار گرفته اند می توانید آن کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید.

بیایید به نحوه کار کانال یوتیوب GoPro’s YouTube channel نگاهی بیندازیم.

به عنوان یکی از پرطرفدارترین کانال های موجود یوتیوب، GoPro از ویدیوهای با کیفیت بالای خود استفاده می کنند تا نشان دهند که کالای شان چه قابلیت هایی دارد.

با این حال فقط آپلود کردن ویدیو باعث فروش نمی‌شود.

به این خاطر است که آنها برای مشتری‌ها رفتن از کانال یوتیوب به صفحه محصول را آسان می سازند.

در اینجا عکسی از ویدئویی که GoPro دارد را می‌بینید.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

دقیقاً در اولین خط توصیف ویدیو، بینندگان لینکی را  دارند که آنها را مستقیما به صفحه محصول هدایت می کند.

 مشتریان علاقمند می توانند بررسی کنند که دوربین جدید چه قابلیت هایی دارد، سپس به آسانی راه خود را به وب سایت GoPro  برای گرفتن جزئیات بیشتر یا خرید کردن ادامه می دهند.

و این تنها روشی که GoPro ترافیک را به سمت سایت خود می‌کشاند نیست.

شما همچنین می توانیددر تصویر کاور انها لینکی به وب سایت و پروفایل شبکه‌های اجتماعی شان پیدا کنید.

این به کاربران یوتیوبی که به کانال شرکت وارد می شوند فرصتی می دهد که به سرعت به سایت بروند.

 همچنین شما می توانید لینک وب سایتتان در درون خود ویدیو قرار دهید.

یوتیوب ویژگی هایی را پیشنهاد میدهد که به کاربران اجازه می دهد تبلیغات ویدیویی تعاملی ایجاد کنند.

این قابلیت ها یا در هنگام پخش ویدئو یا در پایان آن نمایش داده می شوند که بینندگان را به سمت حرکت بعدی ارجاع می‌دهند.

مطابق این جدول می بینید که هم دکمه های فراخوان (Call to action) و پایان خودکار نمایش (auto end screens) باعث ارسال ترافیک به وبسایت شما می شود.

اینجا مثالی از دکمه فراخوان از یک ویدئوی Hubspot را می بینید.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

یوتیوب دارای ویژگی لینک مستقیم در وسط ویدیو است. HubSpot آن را به طور کامل زمان بندی کرده است به صورتی که وقتی بیننده  آن را می‌بیند که به یک درک عمیق و کافی از بازاریابی درونگرا (inbound marketing) دست یافت.

آن را با پایان خودکارنمایش مقایسه کنیم.

این مثالی از The Tonight Show Starring Jimmy Fallon است.

این برنامه گزینه های زیادی به بیننده هایی که ویدئو را کامل تماشا می‌کنند ارائه می‌دهد. این شامل پیشنهاد رفتن به وب سایت NBC برای دانلود اپ نمایش است.

هنگامی که از هرکدام از این ویژگی های تعاملی استفاده میکنید، مطمئن باشید که یک ارزش واضح و مستقیم را به تماشاچی خود ارائه می دهید.

همچنین، به خاطر داشته باشید که نمی‌خواهید ویدئوی خود را با لینک به محتواهای زیادی پر کنید.

در عوض بر یک یا دو لینک که واقعاً محتوای ویدیویی شما را پشتیبانی می کند تمرکز کنید.

 

۲) در شبکه های اجتماعی گفتگو کنید

اگر این کار را درست انجام دهید شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان منبعی از ترافیک با گوگل رقابت کنند.

بر اساس Sprout Social، حدود ۴۸ درصد نسل هزاره (millennials) و ۴۸ درصد نسل ایکس ها (نسل ایکس به نسلی می‌گویند که بعد از اتمام انفجار جمعیت پس از جنگ جهانی دوم زاده شده‌اند) یک برند را در رسانه های اجتماعی درسه ماه اول سال ۲۰۱۷ دنبال کرده اند.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

این یعنی شما سر و صدای کمتری برای رسیدن به مخاطبان هدف خود ایجاد می‌کنید.

به علاوه شبکه های اجتماعی فرصتی برای تعامل و سرگرمی فراهم می کند چیزی که به سختی در موتورهای جستجو به دست می آورید. شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راهکارهای دریافت ترافیک رایگان هستند.

وقتی کاربران شبکه های اجتماعی در تایم لاین (Timeline) و نیوز فید (News feed) خود در حال جستجو هستند، آنها به دنبال هر چیزی هستند که توجهشان را جلب کند.

اگر قادر به ارائه چیزی با کیفیت بالا و جالب باشید آنها را به سایت خود برای بررسی بیشتر می کشانید.

با این حال مهم است که بدانیم که چگونه شبکه های اجتماعی برای برند ها تغییر میکنند.  در سال ۲۰۱۷ شبکه های اجتماعی ۲۵٫۶ درصد کل بازدید کنندگان سایت ها را به خود اختصاص داد.

اما این رقم درسال‌های گذشته پایین آمده است.

از همان مطالعه متوجه می شویم که از پایان سال ۲۰۱۳ تا آغاز سال ۲۰۱۷ شبکه های اجتماعی نسبت به جستجوگرها بهتر عمل کرده است.

متاسفانه تغییرات در الگوریتم فیس بوک باعث کاهش شدید ارگانیک ریچ در آن پلتفورم شد.

در مقایسه با نیمه اول سال ۲۰۱۷، فیس بوک در نیمه دوم سال ۹ درصد کاهش ارجاع از طریق شبکه های اجتماعی داشت.

با این حال، از دست دادن ترافیک شبکه های اجتماعی توسط یک سایت باعث رونق گرفتن یک سایت دیگر می شود.

در حالی که فیس بوک در پایان سال ۲۰۱۷ شاهد یک شیب نزولی بزرگ بود، پینترست و اینستاگرام شاهد جهش های قابل توجهی بودند.

 صرف نظر از شبکه اجتماعی که هدف خود قرار میدهید، می‌خواهید اطلاعات معنی دار و ارزشمندی را ارائه کنید.

به خاطر داشته باشید که کاربران برای تعامل با دوستان خود وارد شبکه های اجتماعی می شوند-  نه برای اینکه کسی چیزی به آنها بفروشد.

شما باید راه های پیدا کنید که بتوانید کاربران را درگیر کنید در حالیکه هنوز در پلتفرم حضور دارند.

Buzzfeed Tasty کار بسیار جالبی در این زمینه انجام می‌دهد.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

پست فیسبوک آنها شامل همه چیز می شود.

آنها یک ویدئو برای جلب توجه ایجاد کرده‌اند.

آنها پیام های دوستانه ای دارند که بیننده را به عنوان دوست خود می پندارد.

و حتی دو لینک دارند که کاربر را به خرید یا بررسی دستورالعمل پخت غذا از ویدئو هدایت می کند.

و همه این کارها را بدون اینکه کاربر احساس غافلگیر شدن کند انجام می دهند.

این تاکتیک برای صفحه Tasty Facebook توجه بسیار بالایی یعنی تقریباً ۹۵ میلیون دنبال کننده به همراه داشته است.

برای تکرار این تاکتیک برای مخاطبان خود، مخاطب خود را بشناسید و محتوای اجتماعی ایجاد کنید که به صورت یکپارچه در تایم لاین آنها ترکیب شود.

روش دیگر برای شروع گفتگو استفاده از موضوعات توییتر (Twitter thread) است.

موضوع های توییتر به شما امکان به اشتراک گذاری بینش ها، راهنمایی ها و افکار با پاسخ دادن به خودتان را می دهد-و آنها توانایی وایرال شدن را دارند.

ببینید چه اتفاقی برای وبلاگ نویس  مسافرتی Hey Ciara افتاد.

در ۱ ژانویه او این موضوع را آغاز کرد.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

تنها با استفاده از این موضوع ، Ciara بیش از ۱۳۰۰۰ فالوور جدید توییتر، ۶۰۰۰ دنبال کننده جدید اینستاگرام و ۱۰ درصد افزایش در ترافیک وبلاگ خود به دست آورد.

موضوعاتی مانند این ارزش قابل توجهی برای دنبال کننده ها دارند.

پس از اشتراک گذاری آثار خود Ciara لینکی به یکی از پستهای وبلاگ خودش شامل اطلاعات بیشتر می دهد.

اگرچه تعامل با لینک به طور قابل توجهی کمتر از اولین پست است، اما هنوز قادر به جذب ترافیک است.

او در حال حاضر اعتبار را با دنبال کننده خود در موضوع ایجاد کرده است. آنها به او اعتماد دارند و می دانند که او اطلاعات را به اشتراک می گذارد. این باعث می شود که آنها یک دلیل برای کلیک بر روی لینک داشته باشند.

ایجاد یک موضوع توییتر به طور معمول تلاش حداقلی می‌خواهد. با این حال، نیاز است که آماده باشید تا حرکت را ادامه دهید.

قبل از شروع مسیر خود را بشناسید و برای به اشتراک گذاشتن تصاویر، ویدیوها یا لینکهایی که ادعاهای شما را پشتیبانی می کنند، آماده باشید.

.u6387c1f86cb7db82c415dfd326536e90 { padding:0px; margin: 0; padding-top:1em!important; padding-bottom:1em!important; width:100%; display: block; font-weight:bold; background-color:#eaeaea; border:0!important; border-left:4px solid #2980B9!important; text-decoration:none; } .u6387c1f86cb7db82c415dfd326536e90:active, .u6387c1f86cb7db82c415dfd326536e90:hover { opacity: 1; transition: opacity 250ms; webkit-transition: opacity 250ms; text-decoration:none; } .u6387c1f86cb7db82c415dfd326536e90 { transition: background-color 250ms; webkit-transition: background-color 250ms; opacity: 1; transition: opacity 250ms; webkit-transition: opacity 250ms; } .u6387c1f86cb7db82c415dfd326536e90 .ctaText { font-weight:bold; color:#34495E; text-decoration:none; font-size: 16px; } .u6387c1f86cb7db82c415dfd326536e90 .postTitle { color:#C0392B; text-decoration: underline!important; font-size: 16px; } .u6387c1f86cb7db82c415dfd326536e90:hover .postTitle { text-decoration: underline!important; }

مقاله مرتبط  ۱۲ ابزار بررسی سئو و کلید واژه ها برای سال ۲۰۱۸

۳) با تاثیرگذاران شریک شوید

کلاهبرداری های زیادی در اینترنت وجود دارد که باعث می شود خریداران نسبت به فروشنده ها با احتیاط رفتار کنند.

اگر آنها هرگز در مورد یک کسب و کار چیزی نشنیده باشند، قرار نیست که بعد از دیدن یک آگهی کارت کشیده و خرید کنند.

قبل از اینکه آماده خرید شوند، آنها باید به شما اعتماد کنند.

متاسفانه اعتمادسازی به صورت طبیعی وقت زیادی نیاز دارد.

با این وجود، می‌توانید این روند را با همکاری با تاثیرگذاران یا اینفلوئنسرها سرعت بخشید.

تقریبا نه نفر از ده نفر می گویند که آنها به توصیه های آنلاین به همان اندازه توصیه های شخصی اعتماد می کنند.

بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) برای محتوای شما یک مهر تایید است از طرف کسی که برای مخاطب از قبل ارزشمند است. این موضوع به شدت زمان لازم برای فرآیند اعتمادسازی را کاهش می‌دهد.

دو راه اصلی برای برقراری تماس با تاثیرگذاران وجود دارد.

ابتدا شما می توانید از روش سنتی تر یعنی به اشتراک گذاری پست های حمایت شده توسط تاثیرگذاران استفاده کنید.

اینجا یک مثال است یک پست حمایت شده توسط Emma Blackery را می بینید.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

سرویس ملی شهروندی (National Citizen Service) از این آگهی حمایت کرد. در انگلستان آنها به کودکان ۱۵ تا ۱۷ ساله یک فرصت توسعه شغلی در قالب یک اردو را می دهند.

با به اشتراک گذاری این پست Emma جامعه را در مورد سرویس ملی شهروندی آگاه می کند و همچنین اعتبار آن را تایید می کند.

او همچنین یک لینک به صفحه اصلی شرکت برای تشویق دنبال کننده های خود به بررسی فعالیت های شرکت می‌دهد.

در عرض فقط ۵ ساعت، پست Emma بیش از ۴۸۰ لایک، ۳۸ ریتوئیت، و ۲۴ نظر به دست آورد.

مقایسه با تعداد لایکهای انگشت شمار پستهای سرویس ملی شهروندی، این نوع توجه بسیار قابل تامل است.

پرداخت پول برای تبلیغات به شما به عنوان یک برند کنترل بیشتری می‌دهد.

اما اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید یا بودجه بازاریابی محدودی دارید، این ممکن است برای شما مناسب نباشد.

اما حتی اگر شما پول کافی برای سرمایه گذاری در بازاریابی تاثیرگذار را نداشته باشید، می توانید با برجسته کردن آنها در محتوای خود به طور رایگان به تاثیرگذاران درخواست بدهید.

پست هایی مانند این از Comma 100 یک راه عالی برای ارتباط برقرار کردن سریع با چندین تاثیر گذار است.

این نه تنها به شما ارتقاء رایگان می دهد،  بلکه به شما کمک می کند رابطه طولانی مدت با تأثیرگذاران و متخصص هایی برقرار کنید که ممکن است بخواهید در آینده با آنها همکاری کنید.

اگر انتخاب کنید که از این نوع محتوا استفاده کنید، باید انتظارات واقعی داشته باشید.

احتمالاً هر تاثیرگذاری که شما به او اشاره (mention) می‌کنید، پست را به اشتراک نخواهد گذاشت مخصوصا اگر از قبل دنبال کننده زیادی داشته باشند.

با این حال، با دسترسی به هر متخصص و اطلاع دادن اینکه به آنها اشاره کرده اید، ممکن است به شما کمک کند چندین به اشتراک گذاری جدید و افزایشی در ترافیک سایت را به دست آورید.

یک راه برای دسترسی به آنها این است که یک نقل قول ارائه کنید.

در این پست توییتر توسط Jitesh Patil نقل قولی از Robbie Richards را گذاشت و سپس او را در توییت خود تگ کرد.

این توجه Robbie را جلب کرد،  بنابراین او آن را برای مخاطبان خود ریتوییت کرد.

این نوع از ارتباطات باعث می شود که  تاثیر گذار محتوای شما را به آسانی به اشتراک بگذارد. فقط با یک کلیک این کار را انجام می دهند.

شما همچنین می توانید از طریق پیام مستقیم به آن ها دسترسی پیدا کنید. این یکی از راههای مورد علاقه Gary Vaynerchuk برای شبکه سازی است.

بر طبق گفته Gary ” کلید آن این است که ابتدا ارتباط برقرار کنید، ارزش فراهم کنید، و سپس اگر فرصت مناسب به دست آمد، درخواست خود را بدهید”.

این نوع رابطه می تواند به شما در برقراری روابط بلند مدت با تاثیرگذاران کمک کند.

 

۴) از مشترکین ایمیلی خود بهره ببرید

گفتگو درباره اینکه آیا ایمیل در حال مرگ است یا خیر چندین سال است که بر سر زبانها است.

بسیاری از نشانه ها در تایید حمایت از برنامه های اجتماعی یا تلفن همراه از طریق بازاریابی ایمیل هستند.

با این وجود در  گزارش Adobe’s 2017 Consumer Email Survey Report متوجه شدند که ایمیل برای ۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی فرم ترجیحی ارتباط است.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

در واقع ،ایمیل تنها روش تماس بود که بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ بهبود یافته بود.

اما ترجیح کاربر تنها چیزی نیست که در آن بازاریابی ایمیلی بهتراز سایر روش های ارتباطی است.

متوسط نرخ کلیک (Click-through rate) نیز بسیار بالاتر است.

برای ایمیل میانگین نرخ کلیک ۳٫۴۲٪ است.

در حالی که این ممکن است به نظر کم آید، متوسط نرخ کلیک برای تبلیغات فیس بوک تنها ۰٫۹۰٪ است.

این بدان معنی است که احتمالا  شما ترافیک وب بیشتری از مشترکین ایمیل خود نسبت به پروفایل های اجتماعی خود دارید.

و آن با شخصی سازی شروع می شود.

در اینجا مثالی از شخصی سازی از لینکدین را می‌بینید.

لینکدین موقعیت مکانی کاربر، عنوان شغلی و مدارک را می‌گیرد و برایشان توصیه های شغلی منحصر به فردی را ارائه می کند.

این به مراتب فراتر از تغییر نام در بالای یک پیام است. برای به دست آوردن بهترین نتایج، شما باید متن ایمیل را نیز شخصی سازی کنید.

بر طبق تحقیقات شخصی سازی متن ایمیل ها تاثیر چشمگیری بر نرخ های باز (Open rates) و نرخ کلیک دارد.

  با یک متن ایمیل شخصی سازی شده نرخ های باز تقریبا ۷ درصد بیشتر است و نرخ کلیک ۱٫۳ درصد افزایش می یابد.

شما همچنین می توانید نام فرستنده را برای به دست آوردن  نرخ کلیک بیشتر شخصی سازی کنید.

 به این مثال را از HubSpot بنگرید.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

هنگامی که آنها پیامی از “مگی جورجیوا، HubSpot” را ارسال کردند، نرخ باز ۰٫۵۰٪ بالاتر بود و میزان نرخ کلیک ۰٫۲۵٪ بالاتر از زمانی بود که ایمیل ها فقط از “HubSpot” ارسال می شد.

برای HubSpot، این به این معنی بود که یک فرستنده شخصی سازی شده، ۲۹۲ کلیک بیشتر ایجاد کرد.

برای بهبود بیشتر نرخ کلیک، می‌توانید ایمیل ها را برای موبایل نیز بهینه سازی کنید.

در مطالعه Adobe که در بالا نگاه کردیم، می بینیم که احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران ایمیل شخصی شده را در تلفن همراه هوشمند بررسی کنند تا اینکه آن کار را با لپ تاپ یا کامپیوتر انجام دهند.

برای مشترکین ایمیل خود برگشتن به وب سایت تان را بدون در نظر گرفتن صفحه ای که در آن در حال خواندن پیام شما هستند راه آسان بسازید.

از دکمه های فراخوان (CTA buttons) به جای لینک های درون متن (in-text links) استفاده کنید و پیامهای خود را کوتاه و مفید نگه دارید.

اطلاعات کافی فراهم کنید تا علاقه مخاطبان را به خود جلب کنید، اما هدف نهایی شما همیشه باید این باشد که مشترکین به سایت شما هدایت شوند.

۵) در انجمن ها و سایت های پرسش و پاسخ کمک بدهید

مردم سوال های زیادی دارند و اینگونه نیست که همیشه برای یافتن پاسخ به گوگل مراجعه کنند.

کاربران به انجمن ها و سایت های پرسش و پاسخ مراجعه می کنند.

شرکت کردن در مکالمات در سایت هایی مانند  Reddit یا Quora به شما کمک می کند افرادی که به دنبال پاسخ بیشتر از آنچه گوگل ارائه می دهد هستند را به خود جذب کنید.

با بیش از ۳۳۰ میلیون کاربر، Reddit چهارمین وب سایت پربازدید در ایالات متحده آمریکا است.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

اگرچه گوگل یوتیوب و فیسبوک از بقیه سایت ها به لحاظ محبوبیت بالاتر هستند، Reddit از همه آنها بر اساس مقدار متوسط زمانی که کاربر ها در سایت صرف می کنند جلوتر است.

Reddit می‌تواند یک مکان عالی برای تبلیغ سایت شما باشد. با این حال، شما باید با استراتژی در مورد چگونگی انجام آن صحبت کنید.

اکثر subreddits قوانین سخت گیرانه ای دارند در مورد آنچه که می توانید و نمی توانید در نظرها بگویید.

هر subreddits دارای یک ناظر است که اگر مطلب اشتباهی را ارسال کنید، پست شما را حذف می‌کنند و احتمال دارد که اکانت شما را تحریم کنند.

کاربران به انجمن هایی مانند Reddit برای دریافت کمک مراجعه می‌کنند، نه برای اینکه کسی چیزی به آنها بفروشد.

اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از Reddit برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید.

یکی از بهترین راه های انجام موفقیت آمیز آن اینست که یک جلسه “از من بپرسید” یا ask me anything داشته باشید.

اینجا مثالی از یک از من بپرسید موفق از Student Loan Hero را می بینید.

در حالیکه پست در مورد ترویج کسب و کار است، بیشتر بر ارائه اطلاعات ارزشمند درباره پرداخت بدهی تمرکز کرده است.

با پاسخ دادن به سوالات، Student Loan Hero می‌تواند اعتماد را با کاربران Reddit بهبود ببخشد و آن ها را به برند علاقمند سازد.

آنها در حالیکه به سوالات پاسخ می دهند روش هایی برای لینک دادن به محتوا پیدا می کنند.

به مثال زیر دقت کنید.

Student Loan Hero از این پلتفرم به عنوان راهی برای تبلیغات بدون فکر استفاده نمی کند.

در عوض آنها محتویات خود را متناسب با نیاز های منحصر به فرد هر پرسشگر ساختار بندی می کنند.

اگر شما در حال تلاش برای تبدیل شدن به اسپم در Reddit هستید،  کاربران هم سریع شما را معرفی خواهند کرد.

با این حال هنوز هم می‌توانید از پلتفرم با روشن سازی ارزش خود موفقیت زیادی را کسب کنید.

Jeff Callahan خالق یکی از موفقترین پستهای Reddit، میگوید موفقیت در این پلتفرم با یک عنوان “non-clickbaity” شروع می‌شود.

(Clickbait یک اصطلاح برای محتوای سایت هایی است که در تولید محتوا، هدف درآمد تبلیغات آنلاین است نه انتشار اطلاعات مفید)

پست خود را با به اشتراک گذاشتن این که چه کسی است و چگونگی برقراری ارتباط با کاربران شروع می کند. سپس او دقیقاً  چیزی که باید بگوید را می‌گوید و اینکه چرا برای گفتن آن معتبر است.

او سپس ازهمین ایده ها در طول پست خود پیروی می کند، همیشه قبل از ارائه راهنمایی یا بینش هایی که می تواند با تجربه شخصی ایجاد کند، به کاربر پاسخ می دهد.

اگر از آن عاقلانه استفاده کنید، Reddit می تواند یک مکان عالی برای آوردن بازدید کننده به وب سایت شما باشد.

شما همچنین می توانید از Quora استفاده کنید که دارای ۲۰۰ میلیون بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد است تا پاسخگوی سوالات کاربران بالقوه مخاطبان باشید.

در اینجا یک مثال از نحوه پاسخ به سوال Quora را می بینید.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

Reddit مانند Quora به شما اجازه می دهد با اشخاصی که سوال می پرسند تعامل داشته باشید. پاسخ گویی به سوالات به شما کمک می کند پیش از اینکه به وب سایت شما مراجعه کنند ارزش خود را برای آنها ثابت کنید.

این می تواند ترافیک بیشتری را به صفحه شما بفرستد.

Kevin Lee بنیانگذار Product Manager HQ شروع و رشد کسب و کار خود را به Quora نسبت می دهد.

بر طبق پست او در مورد اینکه چگونه Quora زندگی اش را تغییر داد، کوین توضیح می دهد که Quora هزاران نفر از مشترکین جدید را به وبلاگش آورده است.

او می گوید که مردم در جامعه هم حتی او را از پاسخ هایش در Quora می‌شناسند.

اگر شما در یک صنعت گوشه یا خاص (niche) هستید، انجمن های دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال بازاریابان ممکن بخواهند در سایت Inbound.org فعال شوند در حالیکه وکلا باید Avvo را بررسی کنند.

 

۶) از پست مهمان بهره ببرید

پست مهمان (Guest posting) می تواند راهی قدرتمند برای آوردن ترافیک جدید به وب سایت شما باشد.

حدود ۵۷ درصد از وبلاگ نویسان کسب و کار از پست مهمان به عنوان بخشی از استراتژی محتوا استفاده می کنند.

برخی از برند های اصلی حتی از وبلاگ نویسی مهمان استفاده می کنند تا پلت فرم خود را ارتقا دهند.

به عنوان مثال، Buffer از وبلاگ نویسی مهمان استفاده کرد تا سایت خود را در عرض نه ماه اول به ۱۰۰۰۰۰ کاربر افزایش دهد.

وقتی به دنبال فرصت های پست مهمان هستید، می خواهید سایت هایی پیدا کنید که در گوشه خاص شما  قرار دارند اما رقبای مستقیم نیستند.

میزبانی یک پست در وبسایت دیگری محتویات شما را در مقابل یک مخاطب جدید قرار می دهد، و ترافیک جدید را به صفحه شما می فرستد.

این مثال را از پست مهمان در Entrepreneur بررسی کنید.

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

همانطور که می بینید، Dan Dowling، نویسنده مهمان در این مثال، دارای لینک به صفحه فیس بوک، حساب توییتر و صفحه اصلی وب سایت است.

پست مهمان در وب سایت های دیگر تنها راه استفاده از استراتژی برای هدایت ترافیک نیست.

شما همچنین می توانید پست های مهمان در سایت خود داشته باشید.

این نه تنها به شما اجازه می دهد مکثی در برنامه های محتوا خود داشته باشید، بلکه همچنین پست کننده های مهمان را برای به اشتراک گذاشتن لینک ها به صفحه شما تشویق می کند.

در اینجا یک نمونه از ProBlogger را می بینید.راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

ProBlogger از این پست سود می برد زیرا نویسنده، Larry Alton، می خواهد تبلیغ کند که وی را در سایت خود قرار داده اند.

هر بار لری ترویج می کند، ProBlogger موج جدیدی از ترافیک می گیرد.

اما وبلاگ نویسی تنها گزینه شما نیست.

شما همچنین می توانید در پادکست ها یا وبینارها برای به اشتراک گذاشتن نظرات و تخصص خود ظاهر شوید.

در اینجا یک مثال از SEMrush’s Search Marketing Scoop با دیوید باین است.

در این قسمت، Barry Schwartz، ویراستار اخبار در Land Search Engine و Richard Fergie، مشاور در E-Analytica، در پادکست به بحث در مورد جستجوی پولی و ارگانیک می‌پردازند.

این نوع مشارکت معمولا زمان بیشتری را در بر می‌گیرد، اما در پایان می تواند بازده جدی را فراهم کند.

شما باید فکر کنید که چه پادکست ها یا وبینارهایی مخاطبان شما را جذب می کنند که رقبای مستقیم شما نیستند.

 نتیجه گیری

شما فقط به گوگل برای هدایت ترافیک به سایت خود نیاز ندارید.

مطمئنا، به شما کمک می کند.

اما این نباید تنها منبع ترافیکی شما باشد.

در حقیقت، برای بیشترین موفقیت، باید مسیرهای متعددی را برای ترافیک جدید خود داشته باشید.

استفاده از این شش منبع تولید کننده ترافیک می تواند به عنوان نقطه شروعی باشد برای تنوع بخشیدن به اینکه چگونه بازدید کنندگان جدید را به ارمغان می آورید.

توجه مشتریان و مخاطبان را به خود جلب کنید.

اگر آنها به یک مسیر خاص پاسخ نمی دهند، وقت خود را هدر ندهید.

هنگامی که شما چیزی که آنها به دنبالش هستند و با آن در حال تعامل هستند را فراهم می کنید ترافیک به صفحه شما روانه می شود.

به نظر شما برخی از بهترین منابع ترافیکی وب سایت شما غیر از SEO چه هستند؟

درباره نویسنده: Neil Patel هم بنیان گذار Neil Patel Digital است.

منبع: SEO Isn’t the Only Way to Drive Traffic

 
[ad_2]