یک قدم جلوتر، یک پله بالاتر 

ثبت نام

ثبت نام در سایت

توجه: شما باید بعد از ثبت نام با اطلاعات خود وارد سایت شوید
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.
سبد خرید من
Search
Close this search box.

مقالات آموزشی

مدیریت و کسب و کار

آموزش

ده گام موثر برای نام گذاری برند

[ad_1] نام گذاری برند یا محصول شاید کار آسانی به نظر بیاید ولی در عمل اینگونه نیست. همه ­ی ما در زندگی روزمره برای هر آنچه که برایمان اهمیت داشته باشد اسم انتخاب می کنیم، این انتخاب نام تنها به فرزندانمان محدود نمی شود و

مطالعه بیشتر >
آموزش

7 نکته برای انتخاب نام برند که جذاب و متفاوت باشد

[ad_1] هنگام انتخاب نام برند، لازم نیست مدام به دنبال نامی باشید که حتماً به مشتریان بگوید که شما دقیقاً چه کاری انجام می دهید. در عوض به دنبال یک داستان جذاب برای نام تجاری خود باشید! نام­ هایی که بر پایه یک داستان برند

مطالعه بیشتر >
مدیریت و کسب و کار

۱2 مهارت مدیریتی لازم برای هر مدیر

[ad_1] این روزها، از برنامه های تلویزیونی، تا مقالات و وب سایت های معتبر تا حتی یک وبلاگ ساده، به موضوع مهارت مدیریتی می پردازد که باید مدیران داشته باشند. این نشان می دهد که یک مدیر به واسطه مهارت هایش در رهبری کردن تیم خود،

مطالعه بیشتر >
مدیریت و کسب و کار

شگردهای ارتباطی که فقط مدیران خاص به آن توجه دارند

شگردهای ارتباطی که فقط مدیران خاص به آن توجه دارند: برای شروع این آموزش یک جمله طلایی می گویم و آن هم این است که، هیچ مدیری به موفقیت نمی رسد مگر اینکه ابتدا قابلیت های ارتباطی خود را قوی کند! یک مدیر از نوع

مطالعه بیشتر >

بررسی تقویم محتوایی شما

آیا تقویم محتوایی و استراتژی محتوایی یکسان است؟ باید بگویم استراتژی محتوایی و تقویم محتوایی دو معنای کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. در حقیقت این تقویم محتوایی ماست که در راستای استراتژی محتوایی ماست. استراتژی در واقع نقشه راهی است که مشخص می کند ما

مطالعه بیشتر >
بازاریابی

عوامل یک کمپین تبلیغاتی موفق

کمپین تبلیغاتی یا advertising campaign نامیست که در حوزه های مختلف به خصوص در فضای مجازی بارها و بارها  به گوشمان خورده است، اما کمپین تبلیغاتی که بیشتر مد نظر ما می باشد در زمینه تبلیغات یک برند یا محصول خاص میباشد به نحوی که

مطالعه بیشتر >
آموزش

۱۰ پرسشی که هنگام مصاحبه شغلی نباید از متقاضیان پرسید

[ad_1] زمانی که بخواهید به یک مصاحبه شغلی بروید باید برای خیلی چیزها آماده شوید، باید به شکل جدی در مورد شرکت تحقیق کنید. مصاحبه کنندگان و صاحبان کسب و کار نیز به دقت سوالات خود را آماده نموده و چند کپی از رزومه و

مطالعه بیشتر >
آموزش

۹ مرحله برای تنظیم طرح کسب و کار ( بیزینس پلن )

[kc_row use_container=”yes” force=”no” column_align=”middle” enable_particle_bg=”no” video_mute=”no” _id=”995031″][kc_column width=”12/12″ video_mute=”no” _id=”521433″][kc_column_text] نوشتن بیزینس پلن (Business Plan) یا طرح کسب و کار هم طاقت فرسا و هم وقت گیر است، اما ارزش هر زحمتی که برایش بکشید را دارد. بررسی ها حاکی از آن است که احتمال

مطالعه بیشتر >
متفرقه

مصاحبه با مدیر عامل شرکت کوشا جوانان اندیشه گستر

تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری است این جمله را شنیده اید ؟ آیا تابحال به آن فکر کرده اید ؟ در دنیای کنونی که رد و بدل شدن اطلاعات در کسری از ثانیه و از روشهای مختلف در حال انجام میباشد ،  سهم کسب

مطالعه بیشتر >
شعبه آنلاین کسب و کار