اگر یک لوگو که به خوبی طراحی شده باشد بیشترین تأثیر را بر درک مشتری دارد. این امر به آنها تصور سریعی از برند، محصول یا خدمات شما می دهد. اگرچه ایجاد یک لوگوی سفارشی کمی گران به نظر می رسد، اما ابزارهای رایگان سازنده لوگو تجاری وجود دارد که می تواند تجربه طراحی شما را به سطح بالاتری برساند.

نام تجاری بدون لوگو هیچ معنایی ندارد. بنابراین، برای شروع کسب و کار جدید خود با یک لوگوی حرفه ای، باید از سازندگان لوگو کمک بگیرید . هنگامی که لوگوی شما خوب به نظر می رسد، بدون شک تاثیر قوی بر مشتریان شما خواهد گذاشت.

طراحی لوگو ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، اما اگر به تازگی راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را شروع کرده اید، ممکن است گران باشد. همین امر در مورد مشاغل کوچک نیز صدق می کند. آنها ممکن است منابع کافی برای ایجاد لوگوی حرفه ای خود را نیز نداشته باشند.  در این مرحله، می توانم صدای درونی شما را بشنوم که می پرسد “پس، چگونه می توان یک لوگوی تجاری را رایگان کرد؟”. ما بهترین راه حل های رایگان سازنده لوگو کسب و کار را فقط برای شما گردآوری کرده ایم.

لوگو ساز رایگان Wix Free Logo Maker

Wix Free Logo Maker

سازنده لوگو رایگان Wix بر دنیای طراحی و توسعه وب تسلط دارد. این به کاربران اجازه می دهد تا طرح های لوگو سفارشی خود را در چند دقیقه ایجاد کنند .  این سایت چندین سوال در مورد نحوه رایگان ساختن لوگوی خود می پرسد.  سپس، تمام پاسخ های شما را جمع آوری می کند تا طرح های بالقوه ای را که با هویت برند شما مطابقت دارند نشان دهد.

فرآیند طراحی با انجام مراحل زیر به آرامی اجرا می شود:

  • نام برند خود را وارد کنید
  • به آنها بگویید لوگوی شما برای چیست
  • سبک طراحی خود را به اشتراک بگذارید
  • طراحی لوگوی خود را سفارشی کنید
  • لوگوی خود را دانلود کنید
  • لوگوی خود را چاپ کنید

هنگامی که هویت برند و سبک طراحی خود را شناسایی کردید، سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی شروع به کار می کند تا بهترین طراحی حرفه ای را برای برند شما به شما نشان دهد. اگر به فایل‌های با وضوح بالا یا مواد برند برای رسانه‌های اجتماعی نیاز دارید، می‌توانید طراحی لوگوی خود را در هر زمانی خریداری کنید.

در حالی که شما در حال طراحی لوگو خود هستید، کتابخانه قالب جامع Wix کمک می کند تا آن را به یک لوگوی منحصر به فرد تبدیل کنید. از کسب‌وکارها و شرکت‌ها گرفته تا سلامت و تندرستی، این کتابخانه طیف گسترده‌ای از الگوهای طراحی‌شده را پوشش می‌دهد. همچنین می توانید هنگام طراحی لوگوی خود از سایر قالب های ساخته شده توسط کاربر الهام بگیرید.

یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از Wix ارائه خدمات در طراحی وب است . بنابراین، می توانید حضور آنلاین خود را با استفاده از خدمات رایگان لوگو و طراحی وب ایجاد کنید. Wix نه تنها به ایجاد طرح‌های حرفه‌ای کمک می‌کند، بلکه به ایجاد کارت‌های ویزیت حرفه‌ای برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان شما نیز کمک می‌کند.

لوگو ساز رایگان Canva Free Logo Maker

Canva Free Logo Maker

همانطور که Canva می گوید: “طراحی یک لوگو نباید دلهره آور باشد.” سازنده لوگو رایگان Canva همه عناصر کلیدی را برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای فراهم می کند.  برای ایجاد لوگو در Canva نیازی نیست که یک طراح حرفه ای باشید. ویرایشگر کشیدن و رها کردن می تواند فرآیند طراحی را آسان کند و به شما فرصتی دهد تا در عرض چند دقیقه لوگوی خود را سفارشی کنید. پس از اتمام طراحی خود، می توانید آن را با وضوح بالا و بدون پرداخت هزینه اضافی دانلود کنید.

یک لوگوی عالی باعث ایجاد اعتماد و شناخت می شود. بنابراین، انتخاب ترکیب رنگ مناسب مهم است. کتابخانه الگوهای لوگوی Canva ترکیبات رنگی مورد تایید طراح را ارائه می دهد. اگر چیزی متفاوت در ذهن خود دارید، می توانید به راحتی آن را با استفاده از ویرایشگر تنظیم کنید. با افزودن فایل های برداری مناسب، تصاویر و آیکون ها لوگوی شما را نمادین تر می کنند.

لوگو ساز رایگان Squarespace

Squarespace

Squarespace  یک ابزار طراحی ارائه می دهد که به هر کسی کمک می کند تا یک لوگو بدون نیاز به دانش قبلی ایجاد کند. ویرایشگر آسان برای استفاده طیف گسترده ای از الگوهای لوگو را برای سفارشی کردن لوگوی شما در چند دقیقه ارائه می دهد. شما به سادگی می توانید با وارد کردن نام برند، سبک طراحی، شعار و نوع برند خود، فرآیند ایجاد لوگو را شروع کنید. اگر هنوز در مورد نام تجاری خود تصمیم ندارید، می توانید از تولید کننده نام تجاری نیز کمک بگیرید. سیستم مجهز به هوش مصنوعی مانند سازنده لوگو رایگان  Wix، طراحی مناسبی را ارائه می دهد که به بهترین وجه با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد.

در مرحله پیش‌نمایش، می‌توانید طرح خود را با انجام آخرین لمس‌ها به دلخواه شخصی‌سازی کنید. از آنجایی که کتابخانه غنی نمادها و تصاویر مبتنی بر صنعت را پوشش می دهد، لوگوی شما منحصر به فرد و مطابق با صنعت خواهد بود. اگر می خواهید لوگوی منحصر به فرد خود را با وضوح بالا دانلود کنید، می توانید یک حساب Squarespace رایگان ایجاد کنید.

لوگو ساز رایگان Hatchful

Hatchful

یکی دیگر از سازنده لوگو رایگان Hatchful توسط Shopify ایجاد شد.  این سایت یک داشبورد طراحی ساده را برای ایجاد لوگو های چشمگیر بر اساس ترجیحات شما ارائه می دهد. اگر نمی‌خواهید از ابتدا یک لوگو ایجاد کنید، می‌توانید یک طرح از میان لوگوهای آماده انتخاب کنید. با افزودن آیکون ها یا بازی در اطراف ترکیب رنگ ها، می توانید طرح های حرفه ای خود را بی نظیرتر کنید.

هنگامی که Hatchful را در مورد ارزش های برند و صنعت خود آگاه کردید، بلافاصله بهترین انتخاب های طراحی سفارشی را ارائه می دهد. Hatchful همچنین به شما امکان می دهد مطالب برند را برای فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و یوتیوب دانلود کنید تا حضور برند خود را در رسانه های اجتماعی بهبود بخشید.

لوگو ساز رایگان TailorBrands

TailorBrands

مانند اکثر سازندگان لوگوی آنلاین رایگان، TailorBrands  به شما کمک می کند لوگو های سفارشی شده با هوش مصنوعی ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام برند و نوع کسب و کار خود را وارد کنید. می توانید با انتخاب فونت ها، ترکیب رنگ ها و افزودن تصاویر برای سفارشی کردن لوگوی خود به جلو حرکت کنید.

همچنین چندین قالب لوگو آماده برای استفاده وجود دارد که فرآیند طراحی شما را آسان می کند. شما می توانید لمس شخصی خود را اضافه کنید تا آن را منحصر به فرد کنید. وقتی ساخت لوگوی خود را تمام کردید،TailorBrands  به شما امکان می دهد آن را در قالب هر فایل برداری دانلود کنید.

سخن پایانی

پس از همه اینها، ممکن است هنوز در مورد انتخاب بهترین سازنده لوگو تجاری رایگان بسته به نیاز خود تصمیم نگیرید. ما در تیم طراحی لوگو گروه بازاریابی کوشا در کنار شما هستیم تا با مشاوره رایگان و هزینه پایین شما را در داشتن یک لوگو زیبا، حرفه ای و منحصر به فرد خودتان همراهی کنیم.

 

/تیم تولید محتوای گروه بازاریابی کوشا/