یک قدم جلوتر، یک پله بالاتر

بازاریابی

بازاریابی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و 16 نکته مهم که باید بدانید

[ad_1] امروزه هر کسب و کاری باید به صورت فعال در فضای اینترنت حضور داشته باشد چرا که تعداد مخاطبانی که از طریق اینترنت به یک محصول یا کسب و کار می‌رسند روز به روز بیشتر می‌شود. بنابراین، شما هم همانند سایر رقبایتان باید بتوانید

مطالعه بیشتر >
آموزش

تعریف سهم بازار ( Market Share )

[ad_1] سرمایه گذاران همیشه به دنبال کشف شرکت‌هایی هستند که بیشترین بازده را برایشان داشته باشند. شرکت‌ها نیز به دنبال یافتن عواملی هستند که موجب افزایش نرخ رشد سود می‌شود. در ابتدا شرکت باید جایگاه خود را در بازار بداند و سپس برای جایگاهی بهتر

مطالعه بیشتر >
آموزش

راه های بدست آوردن عملکرد بهتر بازاریابی در شبکه های اجتماعی

[ad_1] هر پلتفرم شبکه اجتماعی متفاوت است، به این معنی که قوانین مختلفی وجود دارد که هنگام ایجاد پست های شبکه های اجتماعی باید در نظر داشته باشید. وقتی صحبت از بازاریابی شبکه های اجتماعی می شود، مهم است که از تفاوت های بین پلتفرم

مطالعه بیشتر >
بازاریابی

چگومه استراتژی بازاریابی محتوایی خود را بهتر کنیم

[ad_1] بهبود استراتژی بازاریابی محتوایی   مقدمه بازاریابی در حال تغییر است. روش های تبلیغاتی سنتی به همان اندازه که مورد استفاده قرار گرفتند، موفق نبودند. چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی محتواییتان عقب نماند است؟ بهتر است زمانی را مشخص کنید تا در

مطالعه بیشتر >
بازاریابی

تاثیر ارتباطات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی

[ad_1] مردم امروزه به تبلیغات تجاری کمتر اعتنا می کنند و بیشتر به دنبال نظر دیگران درباره محصولات و خدماتی که ما به آنها عرضه می کنیم، هستند. ارتباطات غیررسمی مرتبط با محصولات و خدمات، بر رفتار مصرف کنندگان تأثیری قوی دارد که این تأثیر اغلب

مطالعه بیشتر >
آموزش

ساختن کال تو اکشن کاربردی با سه راهکار کلیدی

کال تو اکشن یا دکمه فراخوان (Call To Action به اختصار CTA) در دنیای دیجیتال مارکتینگ رایج است. هر بازاریاب در هر صفحه وب یا قسمتی از محتوا باید یک کال تو اکشن داشته باشد, که اینها خود صحنه رقابت جدیدی هستند. کال تو اکشن یکی

مطالعه بیشتر >
آموزش

بررسی ۱۰ مدل رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کنندگان با توجه به عوامل بسیاری که آنها را تحت تاثیر قرار می دهند با یکدیگر متفاوت هستند. مدل های رفتار مصرف کننده به منظور تجسم و شکل دادن به این عوامل گوناگون که بر روی رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری

مطالعه بیشتر >
بازاریابی

عوامل یک کمپین تبلیغاتی موفق

کمپین تبلیغاتی یا advertising campaign نامیست که در حوزه های مختلف به خصوص در فضای مجازی بارها و بارها  به گوشمان خورده است، اما کمپین تبلیغاتی که بیشتر مد نظر ما می باشد در زمینه تبلیغات یک برند یا محصول خاص میباشد به نحوی که

مطالعه بیشتر >
بازاریابی

چند سئوال کلیدی برای جایگاه یابی برند و خلق داستان برند

اگر شما قصد توسعه و پیشبرد برندتان را دارید، بازنگری جایگاه یابی برند و تدوین “بیانیه برند پوزیشنینگ” یا همان جایگاه برند در سطح استراتژی های کلان برند، یکی از اصلی ترین اموری است که باید انجام دهید. Brand Positioning در فارسی جایگاه برند، جایگاه

مطالعه بیشتر >
آموزش

بازاریابی چیست و آشنایی با مفاهیم و اصول اولیه بازاریابی

بازاریابی چیست؟ بازاریابی یا مارکتینگ شامل “کلیه فعالیت های افراد و سازمان ها است که به منظور شناسایی، پیش بینی و متقابلا برطرف نمودن نیازهای همه طرفین درگیر در مبادله صورت می گیرند”. بازاریابی رخ نمی دهد مگر آنکه نوعی مبادله اتفاق بیافتد. یکی از

مطالعه بیشتر >
آموزش

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی (اینفوگرافیک)

انسان ها موجودات و مخلوقات بصری هستند – بسیار هم بصری هستند، یعنی به ظاهر خیلی اهمیت می دهند در حقیقت رنگ ها بیشتر از آنچه فکر می کنیم، در انتخاب محصولاتی که می خریم تاثیرگذار هستند. به همین دلیل است که شرکت ها رنگ

مطالعه بیشتر >
شعبه آنلاین کسب و کار