یک قدم جلوتر، یک پله بالاتر

آموزش

آموزش

بررسی ۱۰ مدل رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کنندگان با توجه به عوامل بسیاری که آنها را تحت تاثیر قرار می دهند با یکدیگر متفاوت هستند. مدل های رفتار مصرف کننده به منظور تجسم و شکل دادن به این عوامل گوناگون که بر روی رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری

مطالعه بیشتر >
آموزش

چه چیزی دیجیتال مارکتینگ نیست؟!

امروزه تلفن همراه یکی از ارزشمندترین و پر بازده ترین ابزار بازاریابی فعلی در جهان شده است و کمک بسیاری به افراد,برند ها و مشاغل برای مطرح شدن و شناخته شدن کرده است و با مزایای فراوانی که دارد از بسیاری از روش های دیگر

مطالعه بیشتر >
آموزش

بازاریابی چیست و آشنایی با مفاهیم و اصول اولیه بازاریابی

بازاریابی چیست؟ بازاریابی یا مارکتینگ شامل “کلیه فعالیت های افراد و سازمان ها است که به منظور شناسایی، پیش بینی و متقابلا برطرف نمودن نیازهای همه طرفین درگیر در مبادله صورت می گیرند”. بازاریابی رخ نمی دهد مگر آنکه نوعی مبادله اتفاق بیافتد. یکی از

مطالعه بیشتر >
آموزش

گوگل پنالتی چیست؟ انواع روشهای تشخیص رفع پنالتی گوگل

هیچ کس نمی خواهد توسط گوگل پنالتی Google Penalty شود. پیامدهای اعمال پنالتی دستی گوگل تاثیرات مخربی در سئو سایت دارد، همچون کاهش یا از بین رفتن رتبه سایت در جستجوهای گوگل، افت ترافیک سایت و کاهش درآمد. پس هنگامی که از جانب گوگل چنین

مطالعه بیشتر >
آموزش

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی (اینفوگرافیک)

انسان ها موجودات و مخلوقات بصری هستند – بسیار هم بصری هستند، یعنی به ظاهر خیلی اهمیت می دهند در حقیقت رنگ ها بیشتر از آنچه فکر می کنیم، در انتخاب محصولاتی که می خریم تاثیرگذار هستند. به همین دلیل است که شرکت ها رنگ

مطالعه بیشتر >
آموزش

۱۰ پرسشی که هنگام مصاحبه شغلی نباید از متقاضیان پرسید

[ad_1] زمانی که بخواهید به یک مصاحبه شغلی بروید باید برای خیلی چیزها آماده شوید، باید به شکل جدی در مورد شرکت تحقیق کنید. مصاحبه کنندگان و صاحبان کسب و کار نیز به دقت سوالات خود را آماده نموده و چند کپی از رزومه و

مطالعه بیشتر >
استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها
آموزش

استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها

سال‌ها پیش، pop up به عنوان یک عنصر کاربردی در نمایش محتوا، راه خود را در طراحی سایت باز کرد. هدفی که پنجره‌های پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای مهم و مورد نیاز کاربر را بدون تغییر در ساختار کلی وب‌سایت به نمایش بگذارند.

مطالعه بیشتر >
آموزش

چگونه در شبکه های اجتماعی کپشن خوب بنویسیم

یکی از راه های بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، کپشن نویسی است . در واقع کپشن ها (Caption) یکی از موارد نشان دهنده ی شخصیت برند شما می باشند از این رو از اهمیت بالایی برخوردار هستند که سبب جذب مخاطب شده و برای بیشتر کسب و کارهایی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند مشتری را به دنبال خواهند داشت.

مطالعه بیشتر >
آموزش

چند قاعده کلی برای اینکه بنرهای تبلیغاتی مؤثر طراحی کنیم

[kc_row use_container=”yes” force=”no” column_align=”middle” enable_particle_bg=”no” video_mute=”no” _id=”299989″][kc_column width=”12/12″ video_mute=”no” _id=”458532″][kc_column_text] در دنیایی که از دیجیتال مارکتینگ پر شده ، بنر های تبلیغاتی یکی از مدل های متداول در تبلیغات آنلاین هستند. تقریبا تمام بیزینس ها از بزرگ تا کوچک از این مدل تبلیغات برای پروموشن

مطالعه بیشتر >
آموزش

۹ مرحله برای تنظیم طرح کسب و کار ( بیزینس پلن )

[kc_row use_container=”yes” force=”no” column_align=”middle” enable_particle_bg=”no” video_mute=”no” _id=”995031″][kc_column width=”12/12″ video_mute=”no” _id=”521433″][kc_column_text] نوشتن بیزینس پلن (Business Plan) یا طرح کسب و کار هم طاقت فرسا و هم وقت گیر است، اما ارزش هر زحمتی که برایش بکشید را دارد. بررسی ها حاکی از آن است که احتمال

مطالعه بیشتر >
شعبه آنلاین کسب و کار