ثبت نام

ثبت نام در سایت

توجه: شما باید بعد از ثبت نام با اطلاعات خود وارد سایت شوید
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.
سبد خرید من

آموزش

آموزش

راه های بدست آوردن عملکرد بهتر بازاریابی در شبکه های اجتماعی

هر پلتفرم شبکه اجتماعی متفاوت است، به این معنی که قوانین مختلفی وجود دارد که هنگام ایجاد پست های شبکه های اجتماعی باید در نظر داشته باشید. وقتی صحبت از بازاریابی شبکه های اجتماعی می شود، مهم است که از تفاوت های بین پلتفرم های

مطالعه بیشتر >
آموزش

۱۰ روش برای مدیریت زمان افراد پر مشغله

برای اطمینان از این که نیاز دارید تکنیک های مدیریت زمان را یاد بگیرید، خوب است که کمی با خود فکر کنید که در طول یک روز به طور متوسط چند بار این حرف را از اطرافیان تان شنیده اید که: وقت ندارم سرم خیلی

مطالعه بیشتر >
آموزش

۹ روش بهینه سازی وب سایت برای تولید لید

بهینه سازی وب سایت برای تولید لید یا سر نخ فروش (Lead Generation)، کار شگفت انگیزی نیست. اما این کار به اندازه گذاشتن دکمه «اینجا را کلیک کنید» در صفحه اصلی سایت و تماشای جاری شدن لید ها به وب سایتتان ساده نیست. در عوض،

مطالعه بیشتر >
آموزش

مروری بر زندگی دیوید اگیلوی: جالب ترین تبلیغاتچی دنیای تبلیغات

  سال تولد:June 23, 1911 محل تولد:West Horsley, United Kingdom فوت: July 21, 1999 محل فوت : Château de Touffou, Bonnes, Vienne, France دیوید اگیلوی در سال ۱۹۴۸ هنگامی که ۳۹ سال سن داشت شرکت خود را با عنوان اگیلوی و ماثر در خیابان مدیسون نیویورک گشود.

مطالعه بیشتر >

بررسی تقویم محتوایی شما

آیا تقویم محتوایی و استراتژی محتوایی یکسان است؟ باید بگویم استراتژی محتوایی و تقویم محتوایی دو معنای کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. در حقیقت این تقویم محتوایی ماست که در راستای استراتژی محتوایی ماست. استراتژی در واقع نقشه راهی است که مشخص می کند ما

مطالعه بیشتر >
آموزش

آموزش آنالیز سئو سایت در سال ۲۰۱۸

امروز من قصد دارم به شما بگویم دقیقا چگونه میتوانید به آنالیز سئو سایت خود بپردازید. در کنار روند آنالیز سئو سایت، به شما ابزارهای آنالیز سئو سایت هم معرفی خواهد شد. در حقیقت، این همان روندی است که به من کمک کرد تا ترافیک

مطالعه بیشتر >
آموزش

برنامه ریزی برای موفقیت در اینستاگرام (بخش اول)

(این مقاله شامل ۳ بخش می باشد. در اینجا بخش اول را مشاهده می کنید) رقابت در فضای مجازی برای کسب وکار، مانند جنگیدن در میدان نبرد می باشد، با این تفاوت که سلاح شما در اینجا برنامه ریزی و استراتژی شماست. امروزه یکی از

مطالعه بیشتر >
آموزش

نمونه های کمپین تبلیغاتی با طراحی خلاقانه

کمپین های تبلیغاتی یکی از بزرگترین بخشهایش ایده پردازی و طراحی گرافیک کمپین است که طراحی و اجرای یک مجموعه خلاقانه و چشمگیر است که در حقیقت یک کمپین را جان بخشیده و به دید عموم میگذارد زیرا ، انسانها بیشتر از اینکه با کلمات

مطالعه بیشتر >
آموزش

ساختن کال تو اکشن کاربردی با سه راهکار کلیدی

کال تو اکشن یا دکمه فراخوان (Call To Action به اختصار CTA) در دنیای دیجیتال مارکتینگ رایج است. هر بازاریاب در هر صفحه وب یا قسمتی از محتوا باید یک کال تو اکشن داشته باشد, که اینها خود صحنه رقابت جدیدی هستند. کال تو اکشن یکی

مطالعه بیشتر >
آموزش

تعریف هوش هیجانی و دلایل نیاز ما به هوش هیجانی

اگر بخواهیم مختصر و مفید هوش هیجانی ( یا همان EI و یا EQ) را تعریف کنیم باید بگوییم هوش هیجانی عبارت است از توانایی درک، ارزیایی و مدیریت عواطف خود و دیگران. البته یکسری اختلافات میان روانشناسان وجود دارد که مربوط به عمق و

مطالعه بیشتر >
آموزش

بررسی ۱۰ مدل رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کنندگان با توجه به عوامل بسیاری که آنها را تحت تاثیر قرار می دهند با یکدیگر متفاوت هستند. مدل های رفتار مصرف کننده به منظور تجسم و شکل دادن به این عوامل گوناگون که بر روی رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری

مطالعه بیشتر >
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است