ثبت نام

ثبت نام در سایت

توجه: شما باید بعد از ثبت نام با اطلاعات خود وارد سایت شوید
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.
سبد خرید من

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

آیا سئو تنها راه دریافت ترافیک است؟

در این مقاله ما راهکارهای دریافت ترافیک رایگان برای سایت را بررسی می کنیم. به عنوان بازاریاب وقت و انرژی زیادی برای سئو صرف می‌کنیم. با توجه به اینکه گوگل در هر ثانیه  بیش از ۶۶۰۰۰ جستجو دارد، انجام ندادن سئو احمقانه خواهد بود. اما

مطالعه بیشتر >

دلایل تبلیغات در اینترنت

“اهداف” انتشار اطلاعات: سایت، محل مناسبی برای ارایه اطلاعات دقیق در مورد کالاها یا خدمات یک شرکت است. ایجاد آگهی: تبلیغات در اینترنت می تواند برای افزایش آگاهی از یک سازمان به طور کلی و کالاها و خدمات خاص آن سازمان، مفید باشد. به دست

مطالعه بیشتر >
آموزش

برنامه ریزی برای موفقیت در اینستاگرام (بخش اول)

(این مقاله شامل ۳ بخش می باشد. در اینجا بخش اول را مشاهده می کنید) رقابت در فضای مجازی برای کسب وکار، مانند جنگیدن در میدان نبرد می باشد، با این تفاوت که سلاح شما در اینجا برنامه ریزی و استراتژی شماست. امروزه یکی از

مطالعه بیشتر >
دیجیتال مارکتینگ

برند بوک چیست و تعاریف نادرست پیرامون طراحی آن

برند بوک و تعاریف نادرست از طراحی آن جز مهمترین موضوعات تبلیغاتی می باشد که گروه تبلیغاتی مستر دیزاین افتخار این را داشته و دارد که در کشورمان توسط مدیریت و همکارانمان در ایران معرفی و برای شرکت های بسیاری بومی سازی شد و با

مطالعه بیشتر >
دیجیتال مارکتینگ

۷ چیزی که در مورد اهمیت تنظیم هدف تا کنون نمی دانستید

معمولا هر فردی برای خود یک سال رسمی ( سال شمسی یا میلادی ) یا یک سال غیر رسمی ( هر تاریخی که در آن نیاز به ایجاد تغییرات احساس کند ) دارد! معمولا در سرآمد این سال ها، افراد بیش از هر چیز به

مطالعه بیشتر >
دیجیتال مارکتینگ

نادیده گرفتن keyword stuffing توسط گوگل و دلایل آن!

Keyword Stuffing چیست؟ Keyword  Stuffing را می توانید در شکل بالا مشاهده کنید. در یک جمله Keyword Stuffing را می توان اینگونه تعریف کرد: “تکرار کردن غیر طبیعی کلمات کلیدی در متن “… یکی از تکنیک های سئو است، وب اسپم و اسپم ایندکسینگ در

مطالعه بیشتر >
آموزش

ساختن کال تو اکشن کاربردی با سه راهکار کلیدی

کال تو اکشن یا دکمه فراخوان (Call To Action به اختصار CTA) در دنیای دیجیتال مارکتینگ رایج است. هر بازاریاب در هر صفحه وب یا قسمتی از محتوا باید یک کال تو اکشن داشته باشد, که اینها خود صحنه رقابت جدیدی هستند. کال تو اکشن یکی

مطالعه بیشتر >
تبلیغات

ایمیل تبلیغاتی اسپم و ۱۴ نشانه آن کدامند؟

همه ی ما تا به حال ایمیل های زیادی دریافت کرده ایم که بلافاصله آنها را حذف کرده و یا در دسته ایمیل های اسپم قرار داده ایم. اگر این اتفاق برای ایمیل های تجاری شما هم می افتد باید به دنبال دلیل آن باشید.

مطالعه بیشتر >
دیجیتال مارکتینگ

راهکار خوب برای تولید محتوایی کاربرپسند

چطور بفهمیم چه نوع محتوایی تولید کنیم؟ شاید شما هم در یک شرکت کوچک کار می­ کنید و عضو یک تیم تولید محتوا هستید یا به عنوان یکی از اعضای تیم بازاریابی یا فروش تهیه محتوای سایت را به شما محول کرده اند. در چنین

مطالعه بیشتر >
آموزش

چه چیزی دیجیتال مارکتینگ نیست؟!

امروزه تلفن همراه یکی از ارزشمندترین و پر بازده ترین ابزار بازاریابی فعلی در جهان شده است و کمک بسیاری به افراد,برند ها و مشاغل برای مطرح شدن و شناخته شدن کرده است و با مزایای فراوانی که دارد از بسیاری از روش های دیگر

مطالعه بیشتر >
بازاریابی

عوامل یک کمپین تبلیغاتی موفق

کمپین تبلیغاتی یا advertising campaign نامیست که در حوزه های مختلف به خصوص در فضای مجازی بارها و بارها  به گوشمان خورده است، اما کمپین تبلیغاتی که بیشتر مد نظر ما می باشد در زمینه تبلیغات یک برند یا محصول خاص میباشد به نحوی که

مطالعه بیشتر >
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است