یک قدم جلوتر، یک پله بالاتر 

ثبت نام

ثبت نام در سایت

توجه: شما باید بعد از ثبت نام با اطلاعات خود وارد سایت شوید
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.
سبد خرید من
Search
Close this search box.

مقالات آموزشی

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و 16 نکته مهم که باید بدانید

[ad_1] امروزه هر کسب و کاری باید به صورت فعال در فضای اینترنت حضور داشته باشد چرا که تعداد مخاطبانی که از طریق اینترنت به یک محصول یا کسب و کار می‌رسند روز به روز بیشتر می‌شود. بنابراین، شما هم همانند سایر رقبایتان باید بتوانید

مطالعه بیشتر >
آموزش

بنچ مارکینگ چیست؟ انواع الگوبرداری از آن در تحلیل ها

[ad_1] بنچ مارکینگ چیست ؟ بنچ مارکینگ یکی از ابزارهایی است که مدیران برای سنجش میزان موفقیت سازمانشان از آن استفاده می کنند. بنچ مارکینگ یا الگوبرداری فرآیندی است که در آن جنبه ای خاص از یک سازمان را با موارد مشابه در برترین سازمان

مطالعه بیشتر >
آموزش

برند سازی چیست و مزایای آن

[ad_1] مزایای برند سازی شرکت های نوپا به دنبال یک برند قدرتمند هستند آیا واقعا یک برند قدرتمند میتواند تجارت ها را از یک دیگر جدا کند و در مقابل برای رقبای خود مزیت و برتری ایجاد کند؟ اگر از شرکت های بزرگ بازاریابی تجاری

مطالعه بیشتر >
دیجیتال مارکتینگ

آیا سئو تنها راه دریافت ترافیک است؟

[ad_1] در این مقاله ما راهکارهای دریافت ترافیک رایگان برای سایت را بررسی می کنیم. به عنوان بازاریاب وقت و انرژی زیادی برای سئو صرف می‌کنیم. با توجه به اینکه گوگل در هر ثانیه  بیش از ۶۶۰۰۰ جستجو دارد، انجام ندادن سئو احمقانه خواهد بود.

مطالعه بیشتر >

دلایل تبلیغات در اینترنت

“اهداف” انتشار اطلاعات: سایت، محل مناسبی برای ارایه اطلاعات دقیق در مورد کالاها یا خدمات یک شرکت است. ایجاد آگهی: تبلیغات در اینترنت می تواند برای افزایش آگاهی از یک سازمان به طور کلی و کالاها و خدمات خاص آن سازمان، مفید باشد. به دست

مطالعه بیشتر >
آموزش

برنامه ریزی برای موفقیت در اینستاگرام (بخش اول)

[ad_1] (این مقاله شامل ۳ بخش می باشد. در اینجا بخش اول را مشاهده می کنید) رقابت در فضای مجازی برای کسب وکار، مانند جنگیدن در میدان نبرد می باشد، با این تفاوت که سلاح شما در اینجا برنامه ریزی و استراتژی شماست. امروزه یکی

مطالعه بیشتر >
دیجیتال مارکتینگ

برند بوک چیست و تعاریف نادرست پیرامون طراحی آن

[ad_1] برند بوک و تعاریف نادرست از طراحی آن جز مهمترین موضوعات تبلیغاتی می باشد که گروه تبلیغاتی مستر دیزاین افتخار این را داشته و دارد که در کشورمان توسط مدیریت و همکارانمان در ایران معرفی و برای شرکت های بسیاری بومی سازی شد و

مطالعه بیشتر >
دیجیتال مارکتینگ

۷ چیزی که در مورد اهمیت تنظیم هدف تا کنون نمی دانستید

[ad_1] معمولا هر فردی برای خود یک سال رسمی ( سال شمسی یا میلادی ) یا یک سال غیر رسمی ( هر تاریخی که در آن نیاز به ایجاد تغییرات احساس کند ) دارد! معمولا در سرآمد این سال ها، افراد بیش از هر چیز

مطالعه بیشتر >
دیجیتال مارکتینگ

نادیده گرفتن keyword stuffing توسط گوگل و دلایل آن!

Keyword Stuffing چیست؟ Keyword  Stuffing را می توانید در شکل بالا مشاهده کنید. در یک جمله Keyword Stuffing را می توان اینگونه تعریف کرد: “تکرار کردن غیر طبیعی کلمات کلیدی در متن “… یکی از تکنیک های سئو است، وب اسپم و اسپم ایندکسینگ در

مطالعه بیشتر >
آموزش

ساختن کال تو اکشن کاربردی با سه راهکار کلیدی

کال تو اکشن یا دکمه فراخوان (Call To Action به اختصار CTA) در دنیای دیجیتال مارکتینگ رایج است. هر بازاریاب در هر صفحه وب یا قسمتی از محتوا باید یک کال تو اکشن داشته باشد, که اینها خود صحنه رقابت جدیدی هستند. کال تو اکشن یکی

مطالعه بیشتر >
تبلیغات

ایمیل تبلیغاتی اسپم و ۱۴ نشانه آن کدامند؟

همه ی ما تا به حال ایمیل های زیادی دریافت کرده ایم که بلافاصله آنها را حذف کرده و یا در دسته ایمیل های اسپم قرار داده ایم. اگر این اتفاق برای ایمیل های تجاری شما هم می افتد باید به دنبال دلیل آن باشید.

مطالعه بیشتر >
شعبه آنلاین کسب و کار