یک قدم جلوتر، یک پله بالاتر

متفرقه

بررسی تقویم محتوایی شما

آیا تقویم محتوایی و استراتژی محتوایی یکسان است؟ باید بگویم استراتژی محتوایی و تقویم محتوایی دو معنای کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. در حقیقت این تقویم محتوایی ماست که در راستای استراتژی محتوایی ماست. استراتژی در واقع نقشه راهی است که مشخص می کند ما

مطالعه بیشتر >
تبلیغات

بررسی لوگوهای مخفی

طراحی لوگوهای مخفی را بهتر بشناسیم طراحی لوگوهای مخفی به مانند سایر سبکهای طراحی لوگو مانند مونوگرام ، لوگو تایپ و طراحی لوگو یا فضای منفی دارای جذابیت های خود می باشد و در صورت رعایت اصول فنی و هنری و وجود ایده ای ناب

مطالعه بیشتر >
آموزش

تعریف هوش هیجانی و دلایل نیاز ما به هوش هیجانی

اگر بخواهیم مختصر و مفید هوش هیجانی ( یا همان EI و یا EQ) را تعریف کنیم باید بگوییم هوش هیجانی عبارت است از توانایی درک، ارزیایی و مدیریت عواطف خود و دیگران. البته یکسری اختلافات میان روانشناسان وجود دارد که مربوط به عمق و

مطالعه بیشتر >
استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها
آموزش

استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها

سال‌ها پیش، pop up به عنوان یک عنصر کاربردی در نمایش محتوا، راه خود را در طراحی سایت باز کرد. هدفی که پنجره‌های پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای مهم و مورد نیاز کاربر را بدون تغییر در ساختار کلی وب‌سایت به نمایش بگذارند.

مطالعه بیشتر >
متفرقه

مصاحبه با مدیر عامل شرکت کوشا جوانان اندیشه گستر

تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری است این جمله را شنیده اید ؟ آیا تابحال به آن فکر کرده اید ؟ در دنیای کنونی که رد و بدل شدن اطلاعات در کسری از ثانیه و از روشهای مختلف در حال انجام میباشد ،  سهم کسب

مطالعه بیشتر >
شعبه آنلاین کسب و کار