یک قدم جلوتر، یک پله بالاتر

طراحی لوگو و بنر

ثبت برند خود در ذهن دیگران

بدون شک در دنیای شلوغ تبلیغات امروز، ایجاد تمایز برای برند همان شاه کلید موفقیت است.​

راه های ایجاد تمایز در برند بدون توجه به جوهره برند، صفت مشخصه برند، رقبای برند، مخاطبان برند و … عملا شکست خورده است. ما برای طراحی نشان تجاری این موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار می دهیم. طراحی لوگو اصولی به خاطر می ماند و به سرعت قابل یادآوری است.

چرا طراحی لوگو اصولی؟

تولید کالای متمایز و با کیفیت، موضع گیری در بازار، برنامه های مارکتینگ، توزیع مناسب، کمپین های یادآوری و … همه و همه برای برآورده شدن تنها یک موضوع در تلاشند. آن هم تثبیت نام تجاری در ذهن مخاطبان هدف. نداشتن نام خوب برای برند و نماد بصری قدرتمند، می تواند فضا را به نفع رقبای برند تغییر داده و برند را متحمل هزینه های سنگین بازاریابی کند.

علم برندینگ، تعیین کننده در طراحی لوگو

بدون شک در دنیای شلوغ تبلیغات امروز، ایجاد تمایز برای برند همان شاه کلید موفقیت است. پس راه های ایجاد تمایز در برند بدون توجه به جوهره برند، صفت مشخصه برند، رقبای برند، مخاطبان برند و … عملا شکست خورده است. ما برای طراحی نشان تجاری این موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار می دهیم.

بکارگیری اصول برندینگ

تحلیل صفت مشخصه برند، بررسی مخاطبان هدف و حرکت بر مبنای جوهره برند اگر در طراحی آرم اجرا شود موفقیت را چند برابر می کند و ما در پروژه های ساخت و طراحی این مهم را رعایت می کنیم.

طراحی مینیمال

مینیمال، به معنای طراحی حداقلی با بالاترین بازده بصری است که حس آرامش و اعتماد را به مخاطب القا می کند. تمامی نمونه لوگو های طراحی شده در گروه ما بر اساس این اصل مهم طراحی شده اند.

انواع طراحی لوگو

طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی زیر ایده پردازی و اجرا می گردند:

مونوگرام

لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.

پیکتوگرام

لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی تایپ فیس برند نیز معروف است.

لوگوتایپ

لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.

پلن های طراحی لوگو

طراحی لوگو (سطح 1)

500000 تومان
  • تعداد ویرایش: محدود
  • زمان تحوبل: 3 الی 5 روز کاری
  • نوع خروجی: JPG, PNG, SVG
  • تحویل فایل لایه باز
  • ایجاد پالت رنگ سازمانی
  • روانشناسی رنگ ها
شخصی

طراحی لوگو (سطح 2)

1000000 تومان
  • تعداد ویرایش: محدود
  • زمان تحوبل: 3 الی 5 روز کاری
  • نوع خروجی: JPG,PNG,SVG,PDF
  • تحویل فایل لایه باز
  • ایجاد پالت رنگ سازمانی
  • روانشناسی رنگ ها
  • ایجاد تصویر پروفایل با لوگو
تجاری

نمونه کارهای ما

فرم دریافت مشاوره رایگان

اطلاعات خود را وارد کنید تا برای شروع تغییر با شما تماس بگیریم

گیلان – رشت – بعد از پل بوسار – خیابان عسگری – بن بست یاسمن – ساختمان پارسا – واحد 9

09336441550

خط ویژه مشاوره

شعبه آنلاین کسب و کار