فرم دریافت مشاوره رایگان
اطلاعات خود را وارد کنید تا برای شروع تغییر با شما تماس بگیریم
گیلان – رشت – بعد از پل بوسار – خیابان عسگری – بن بست یاسمن – ساختمان پارسا – واحد 9
09336441550
خط ویژه مشاوره
بدون شک در دنیای شلوغ تبلیغات امروز، ایجاد تمایز برای برند همان شاه کلید موفقیت است.
راه های ایجاد تمایز در برند بدون توجه به جوهره برند، صفت مشخصه برند، رقبای برند، مخاطبان برند و … عملا شکست خورده است. ما برای طراحی نشان تجاری این موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار می دهیم. طراحی لوگو اصولی به خاطر می ماند و به سرعت قابل یادآوری است.
تولید کالای متمایز و با کیفیت، موضع گیری در بازار، برنامه های مارکتینگ، توزیع مناسب، کمپین های یادآوری و … همه و همه برای برآورده شدن تنها یک موضوع در تلاشند. آن هم تثبیت نام تجاری در ذهن مخاطبان هدف. نداشتن نام خوب برای برند و نماد بصری قدرتمند، می تواند فضا را به نفع رقبای برند تغییر داده و برند را متحمل هزینه های سنگین بازاریابی کند.
بدون شک در دنیای شلوغ تبلیغات امروز، ایجاد تمایز برای برند همان شاه کلید موفقیت است. پس راه های ایجاد تمایز در برند بدون توجه به جوهره برند، صفت مشخصه برند، رقبای برند، مخاطبان برند و … عملا شکست خورده است. ما برای طراحی نشان تجاری این موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار می دهیم.
تحلیل صفت مشخصه برند، بررسی مخاطبان هدف و حرکت بر مبنای جوهره برند اگر در طراحی آرم اجرا شود موفقیت را چند برابر می کند و ما در پروژه های ساخت و طراحی این مهم را رعایت می کنیم.
مینیمال، به معنای طراحی حداقلی با بالاترین بازده بصری است که حس آرامش و اعتماد را به مخاطب القا می کند. تمامی نمونه لوگو های طراحی شده در گروه ما بر اساس این اصل مهم طراحی شده اند.
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی زیر ایده پردازی و اجرا می گردند:
لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی تایپ فیس برند نیز معروف است.
لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
اطلاعات خود را وارد کنید تا برای شروع تغییر با شما تماس بگیریم
گیلان – رشت – بعد از پل بوسار – خیابان عسگری – بن بست یاسمن – ساختمان پارسا – واحد 9
09336441550
خط ویژه مشاوره
© طراحی و بهینه سازی شده توسط گروه بازاریابی و تبلیغات کوشا | تمامی حقوق محفوظ میباشد