برای کسی که در فضای وب یک رسانه ساخته است، موتورهای جستجو میتوانند به دو شیوه مفید باشند:
شیوه اول : به شکلی فعالیت کند که موتورهای جستجو ، رسانه او ( وبسایت ، وبلاگ ، اکانت شبکه های اجتماعی یا هر نوع رسانه قابل تصور دیگر ) را به عنوان پاسخی مناسب برای جستجو به جستجوگران معرفی کنند. این همان چیزی است که ما آن را تحت عنوان بازدید ارگانیک میشناسیم.
شیوه دوم : به موتورهای جستجو هزینهای را پرداخت کند تا این موتورها او را در کنار گزینههای برتر به مخاطبان نشان دهند. میدانیم که شیوهی دوم هم به عنوان یکی از نمونههای Paid Traffic (ترافیک خریداری شده) شناخته میشود.
بنابراین اگر شما بودجهای را به موتورهای جستجو اختصاص میدهید تا از طریق تبلیغ در صفحات آنها (یا هر شیوهی دیگری که موتورهای جستجو به شما پیشنهاد میدهند) ترافیک کاربران را به رسانهی خود هدایت کنید، عملاً وارد حوزهی بازاریابی موتورهای جستجو یا Search Engine Marketing شدهاید.
ما در شرکت کوشا جوانان اندیشه گستر با گرد آوری مجموعه ای از عوامل موثر در تبلیغات دیجیتال ( اینترنتی ) شرایط بسیار ویژه ای را برای تبلیغ و حضور پر رنگ کسب و کار شما در فضای بی انتهای اینترنت و تبلیغات اینترنتی فراهم آورده ایم .

سامانه جامع ثبت آگهی و مشاغل کشور
( Iranagahiyab.com )
پس از تجربه موفق راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی مشاغل کشور ( 118ejob.ir ) و به منظور گسترش و بالا بردن ضریب بهره وری ، سامانه جامع ثبت آگهی و مشاغل کشور ایران آگهی یاب ( Iranagahiyab.com ) ایجاد و آماده بهره برداری گردید.

