تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری است

این جمله را شنیده اید ؟ آیا تابحال به آن فکر کرده اید ؟

در دنیای کنونی که رد و بدل شدن اطلاعات در کسری از ثانیه و از روشهای مختلف در حال انجام میباشد ،  سهم کسب و کار شما کجاست ؟

امروزه فعالیت در عرصه تجارت و کسب و کار تنها محدود به محله ها ، شهر ها و منطقه خاص نیست و برای موفقیت در فعالیت علاوه بر دوستان و همسایه ها و مردم محلی می بایست پا را فراتر گذاشته و به دنبال پیدا کردن و جذب مشتری در شهر ها ، مناطق و استانهای اطراف نیز بود .

همه ما میدانیم مشتری ثابت و همیشگی نیست و به دست آوردن مشتری وفادار هم نیاز به تلاش و کوشش و ارائه خدمات با کیفیت بیشتر از روز قبل دارد که بسیار پسندیده است ، اما هیچ اجباری برای اینکه یک مشتری ثابت و همیشگی باشد وجود ندارد و همیشه باید برای حفظ مشتریان فعلی و بدست آوردن مشتری جدید تلاش و کوشش نمود .

شرکت کوشا جوانان اندیشه گستر با هدف انجام فعالیت در زمینه های : بازاریابی ، برندینگ ، تبلیغات و فروش با مجوز رسمی از اداره ثبت شرکتها پا به عرصه فعالیت گذاشته تا بتواند ضمن بهره گیری از توان و تخصص جوانان مستعد و جویای کار بستری مناسب برای ایجاد اشتغال و کسب و کار آنها فراهم نماید .

وی در خصوص این سوال که آیا شرکت شما فعالیتی در حوزه بازاریابی داشته است یا خیر اظهار داشته :

سامانه ثبت الکترونیکی مشاغل کشور ««  www.118ejob.ir  »» با شعار< تبلیغات یعنی دیده شدن ، ما کمک میکنیم تا بهتر دیده شوید > به عنوان نخستین فعالیت شرکت در حوزه تبلیغات کسب و کار و معرفی محصولات تولیدی تولیدکنندگان کل کشور راه اندازی شده و با بهره گیری از تیم مجرب بازاریابی توانسته در مدت زمان کم به بخش عمده اهداف تعیین شده کوتاه مدت خود دست یابد بر این اساس و با بهره گیری از تجربه گذشته دومین سامانه در حوزه تبلیغات دیجیتال با عنوان «« iranagahiyab.com »»  و با شعار < ثبت آگهی در ایران آگهی یاب با شما، تبلیغات آن در اینترنت با ما >  راه اندازی و شروع به فعالیت نمود و ما برآنیم تا بتوانیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بلند مدت معطوف نماییم .

ایشان در پایان اتکال به خداوند متعال ، صداقت ، درستکاری و تعهد را سرلوحه کار خود عنوان نموده و اظهار داشت که امیدوار است بتواند با بهره گیری از توان جوانان مستعد این مرز و بوم علاوه بر دستیابی به اهداف تعیین شده شرکت ، گامی موثر در ارتقای بازار کسب و کار برداریم .