ده گام موثر برای نام گذاری برند
آموزش , دیجیتال مارکتینگ , مدیریت و کسب و کار
نام گذاری برند یا محصول شاید کار آسانی به نظر بیاید ولی در عمل اینگونه نیست. همه ی ما در
7 نکته برای انتخاب نام برند که جذاب و متفاوت باشد
آموزش , دیجیتال مارکتینگ , مدیریت و کسب و کار
هنگام انتخاب نام برند، لازم نیست مدام به دنبال نامی باشید که حتماً به مشتریان بگوید که شما دقیقاً چه
۱2 مهارت مدیریتی لازم برای هر مدیر
این روزها، از برنامه های تلویزیونی، تا مقالات و وب سایت های معتبر تا حتی یک وبلاگ ساده، به موضوع مهارت
شگردهای ارتباطی که فقط مدیران خاص به آن توجه دارند
شگردهای ارتباطی که فقط مدیران خاص به آن توجه دارند: برای شروع این آموزش یک جمله طلایی می گویم و
بررسی تقویم محتوایی شما
آموزش , متفرقه , مدیریت و کسب و کار
آیا تقویم محتوایی و استراتژی محتوایی یکسان است؟ باید بگویم استراتژی محتوایی و تقویم محتوایی دو معنای کاملا متفاوت از
عوامل یک کمپین تبلیغاتی موفق
بازاریابی , تبلیغات , دیجیتال مارکتینگ , مدیریت و کسب و کار
کمپین تبلیغاتی یا advertising campaign نامیست که در حوزه های مختلف به خصوص در فضای مجازی بارها و بارها به
۱۰ پرسشی که هنگام مصاحبه شغلی نباید از متقاضیان پرسید
زمانی که بخواهید به یک مصاحبه شغلی بروید باید برای خیلی چیزها آماده شوید، باید به شکل جدی در مورد
مصاحبه با مدیر عامل شرکت کوشا جوانان اندیشه گستر
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری است این جمله را شنیده اید ؟ آیا تابحال به آن فکر کرده اید